ATE MK20
Objawy uszkodzonego sterownika ATE MK20:
-
świecą się kontrolki ABS/ESP,
silnik pompy ABS pracuje cały czas,
zablokowana hydraulika ABS,
ściąga samochód na prawo lub lewo,
blokuje jedno koło / koła,
nie hamuje na jedno z kół/koła,
pedał hamulca wpada w podłogę,
raz działa raz nie,
jak jest zimny to pracuje prawidłowo, po nagrzaniu pojawiają się problemy
Błędy:
VAG (Audi / Seat / Skoda / Volkswagen)
|
BMW
|
Fiat
|
Jaguar
|
Ford
|
Renault / Nissan
|
Jeep
|
|
Mercedes-Benz
|
Volvo
|
Samochody, w których sterownik ATE MK20 występuje:
BMW E46
Fiat Brava, Bravo, Doblo, Doblo Cargo
Ford Fiesta, Focus, Maverick, Puma, Scorpio, Street Ka, Galaxy
Jaguar XJ 8, XK 8, XJR 8
Renault Laguna, Master, Twingo
Seat Alhambra, Arosa, Cordoba, Ibiza, Leon, Toledo
Skoda Octavia
Volkswagen Bora, Caddy, Golf, Jetta, Lupo, New Beetle, Passat, Polo, Vento, Sharan
Volvo 850, S60, S80, V70, XC70, C70
Mercedes-Benz ML, M-KLASA, S-klasa, A-klasa
Jeep Grand Cherokee
Chrysler
