Niniejsza strona używa plików cookies w celu optymalizacji korzystania ze strony internetowej, w celach statystycznych oraz popularyzacji strony za pomocą serwisów społecznościowych. Warunki przechowywania plików cookies możesz określić w przeglądarce internetowej.

Okrężna 21, 84-200 Wejherowo, godziny pracy: 9-16, godziny pracy infolinii: 9-21 +48 790 111 113

Błąd P1734 - Nie nauczony punkt styku

W dzisiejszych czasach odczytywanie kodów błędów testerem diagnostycznym jest pierwszym i niezbędnym krokiem w diagnozowaniu problemów z samochodem. Dzięki skanerowi diagnostycznemu można szybko i dokładnie określić przyczynę usterki, co pozwala na szybką i skuteczną naprawę.

Dlaczego odczytywanie kodów błędów jest ważne?

  • Pozwala na szybkie i dokładne określenie przyczyny problemu
  • Uniknięcie kosztownych napraw
  • Zapewnienie bezpiecznej i niezawodnej pracy pojazdu

 

Jeśli po odczytaniu komputerem diagnostycznym odczytałeś kod błędu P1734, to jest bardzo możliwe, że Twój sterownik uległ uszkodzeniu. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług. Problem dotyczy skrzyni Easytronic w samochodach marki Opel

 

WAŻNE!

Błąd P1734 w sterownikach Easytronic pojawia się w momencie wykonania nieudanego nauczania tzw "punktu styku" sprzęgła. Jeżeli skrzynia nie działa prawidłowo i zgłaszane są błędy, wykonanie nauczania sprawia, że prawdziwa przyczyna usterki znika, i wzamian pojawia się wyżej wymieniony błąd. Zlikwidowanie takiego błędu polega na korekcie oprogramowania na takie sprzed wykonania nauki punktu styku, i dopiero wtedy można naprawiać skrzynię lub sterownik. W związku z tym, że jest to jedynie korekta oprogramowania, nie jest traktowane jako naprawa, i nie jest wystawiana gwarancja. Możliwe, że uszkodzony jest sterownik Easytronic, sprzęgło lub jakaś inna mechaniczna usterka.

Jedynym testerem diagnostycznym kwalifikującym się do przyczania punktu styku jest tester TECH-2 ,TEXA lub VXDiag

Opis błędu

Objawy:

  • Brak możliwości jazdy
  • na wyświetlaczu pokazuje się "F"
  • Nie można przełączyć lewarka z pozycji P
  • Skrzynia szarpie po włączeniu biegu na D lub R
  • Szarpie podczas jazdy
  • Skrzynia wchodzi w tryb awaryjny
  • Informacja na wyświetlaczu licznika "PRNDS"
  • Skrzynia w chodzi w tryb awaryjny po nagrzaniu na zimno pracuje prawidłowo
  • Nie można uruchomić samochodu

Występuje w samochodach

Opel

Co mam teraz zrobić?

1

Teraz przygotuj kod błędu odczytany testerem diagnostycznym. Jeżeli nie posiadasz kodu błędu, zadzwoń, w niektórych przypadkach kod błędu nie jest potrzebny.

2

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez formularz kontaktowy a my powiemy tobie o terminie wykonania usługi oraz kosztach

3

Naciśnij przycisk poniżej, wypełnij formularz zamówienia, a numer naprawy, który się tobie pojawi na ekranie po jego wypełnieniu wrzuć do paczki, i nadaj na nasz adres. Możesz również po uprzednim umówieniu się z nami przyjechać do nas osobiście.

Zamawiam naprawę

lub skontaktuj się z nami bezpośrednio